Primeira cita.

Tiven unhas vacacións un tanto accidentadas, tocoume ir a traballar no medio das mesmas. Como resultado quedaronme dous días soltos que puiden coller libres. Decidín tomar este luns de setembro como último día de vacacións e disfrutar tranquilamente do wind.

Claramente orientado ás rias baixas dende que comecei co windsurf, para se exacto so Arousa e Vigo, non me plantexara desprazarme a puntos “lonxanos e perigosos” das rias altas.

Unha mensaxe nun foro (Grazas Naish72 e Neira) sobre a praia dos Muíños e a cercana de Lago, na ría de Camariñas, fíxome revisar as miñas opcións habituais. A fin de contas, chegar a Corrubedo dende Santiago leva practicamente o mesmo que chegar a Lago, sobre todo co remolque que obriga a reducir a velocidade en autopista, pero non tanto en estrada convencional.

As condicións en Arousa  parecían inestabeis e con poco vento. A predicción de Meteogalicia reflectía claramente a condición de desventada con Nordés que ten a praia. Uns 6 nos de diferencia. 15 na praia e 21 no centro da Ría. Era unha promesa bastante máis sustanciosa que o que se vía para Rianxo, as Cunchas, Probra (inda que ó final navegaron ben)

Con todo este conxunto, arranquei cara a Muxía e cheguei á Praia de Lago. Coordenadas  43.105315, -9.164819

https://maps.google.es/maps?daddr=43.105315,-9.164819&hl=es&sll=43.10479,-9.163917&sspn=0.005233,0.010246&t=h&mra=mift&mrsp=1&sz=17&z=17

Os aparcamentos na estrada son bastante xeitosos, pero pertencen os bares e o camping, e engaden mais traxecto cargando co material. A entrada ate pe de praia está entre os dous bares con un prohibido o paso que quixen entender que afecta á pista da esquerda. A pista parece dificil de transitar cando haxa auga, pero hoxe o meu mini bus puido con ela. Compre dicir que antes de meterme fixen un recoñecemento a pe para asegurarme de que non ia quedar atrancado.;-)

EntradaLagoMuxia

 

A praia ten voas vistas, e un luns de setembro pola mañán estaba de todo menos concurrida.

 

wpid-20140922_104853.jpg

wpid-20140922_104902.jpg

wpid-20140922_104907.jpg

wpid-20140922_110016r.jpg

Xa viñan sendo as 11:00 así que un café e un acuarius na terraza antes de poñerse a elo.

O paseo pola praia non foi moi revelador que se diga. Estaba claro que había bastante máis vento no medio da ría que no punto de partida, así que decidín tomar como base o vendo da praia e montar Starboard Futura 111, Severne Gator 7,5, MFC SL 38. Planeo rápido e nun plis estou con demasiado chopy e vela bordo de ida e de volta. Penso un pouco na praia, saio outra vez e a “medio camiño” xa vexo claro que hai que vaixar.

Saio de novo con Lorch glider 105, jp 32 e Severne Gator 6,5. Moi ben. Sobre todo ó principio, despois seguiu subindo e xa se puxo un tanto salvaxe, moi moi racheado. Unha boa malleira. O único intento de trasluchar foi de coña. Cumprido o meu tempo, tirei para casiña con calma.

O Lugar é bo para facer wind. Cero pedras, Cero algas, Vento posiblemente en días en que o nordés non chega a Arousa… como contras, está máis lonxe da auga que outros, como haxa alguén na praia vas de craneo para entrar, e a saída está moi desventada, co que voltar a cambiar o material é moi lento e pesado. A distancia a Santiago é similar a outras, pero é un traxecto máis barato pola velocidade cercana a 90 e por non ter autopista que pagar.

Seguro que volto 😉

 

Consumos MX5 NC-RC

 

Os presento unos datos que había anotado en el segundo trimestre del año, pero que quedaron en el movil sin tratar hasta hoy. Obviamente, aunque me esforcé en ser cuidadoso y sistemático, puede haber algún error 🙂

Se llenó el depósito en todos los repostajes y se anotaron los lítros que especificaba el surtidor. En dos ocasiones me olvidé de anotar los kilómetros, por lo que el período es más largo, debiendo sumar los litros de dos llenados.

Se produce un error de medición al no poder asegurar que el depósito está completamente lleno. Este error afecta mucho menos a los valores acumulados, ya que solo influye en el cálculo el error del último llenado.

ConsumosNC

Consumos NC-RC 2.0
Registro Cálculo
Día Cuenta KMs Parcial Litros KMs en el período Consumo en el Período Consumo acumulado
01/04/2014 0      
13/04/2014 No Anotado 40,42      
03/05/2014 738 40,23/80,65 738 10,93 10,93
25/05/2014 1102,6 38,25 364,6 10,49 10,78
06/06/2014 1528,9 40,44 426,3 9,49 10,42
14/06/2014 No Anotado 26,75      
21/06/2014 2191,7 43,4/70,15 662,8 10,58 10,47
03/07/2014 2581,2 39,48 389,5 10,14 10,42
07/07/2014 2826,2 21,98 245 8,97 10,29

Consumo en el período: 10,29 litros/100Km.

El MX5 es un NC-RC 2.0 sportive de 2006, comprado con 75.000 aunque ahora tiene 81.000 😉 La época se corresponde con 76.500-79.000 aprox.
El mantenimiento es correcto, aunque tengo pendiente cambiar aceite de embrague y de diferencial, que le haré en breve.

Neumáticos: Brigdestone Potenza 205×45 R17.

Combustible de 95 octanos de diferentes marcas.

La conducción es de lo más variopinta, con dos factores comunes: la despreocupación por el consumo e ir siempre descapotado. Con la debida precaución de que el coche coja temperatura, acelero con alegría siempre que puedo. Bastantes kms en frío y por ciudad, con algún periférico de autopista. Otros tantos kilómetros por carreteras viradas, subiendo de vueltas lo que me parece oportuno, normalmente no mas de 6000 :happy: . Algún recorrido por autovía, pero no muy significativo.

Como curiosidad, en el período de de 06/06 a 21/06 incluye la concentración Ulla-Rias Baixas y el período anterior (25/05 a 06/06)  contiene el reconocimiento de la ruta.

Estreno da Catía.

Con NO.
Non estaba Corrubedo con gañas e tiramos para alí.
Vento terral. Moi planiño pero un tanto escaso como sempre cheguei tarde e perdinme o meallor. 111 38 7.5 e peleando para voltar. Menos mal que Subiu un pouco e xa me puxen na praia nun par de bordos.

Tardón en Cesantes

Inda que non había a actividade programada, tiñamos cenorra e hotel en Cesantes. Así que tentamos aproveitar para navegar, por suposto.

Chegamos ás 18:00, con todo o mundo planeando a saco. Montei 111 38 e 7,5 Pero foi tarde. As algas non me permitía planear e non puiden remontar para chegar a zona boa. O vento parou e alí me quedei. 🙁